Ny dag och nya möjligheter. Idag tog jag tag i mig själv och gick ut för en joggingtur. Hjälp vad dålig jag är på att springa. Eftersom jag inte längre kan skylla på nageltrång (borta!) så får det väl bli den tryckande värmen. Fick håll efter en kvart, jag tycker det är så SJUKT tråkigt att springa. 


Idag blev det en tur till Trocadero Playa där vi varit många gånger förut. Lite väl blåsigt längst nere vid stranden men vi satt och softade i soffan istället. Sämre kan man ha det!

Vilken liten Sverige-grupp på promenad. Passande att Theodor har gult på sig med tanke på att han varit sur som en citron mer eller mindre hela dagen.
Köp aldrig mer leksaker till den här. Ett paket tamponger räcker gott och väl! Trevlig att de är så färgglada här i Spanien. Synd att det inte har någon positiv inverkan på mammas PMS idag. Från hell mina vänner.
I ett försök att råda bot på PMS så beställde jag en Virgin Mojito (alltså utan alkohol) och det hjälpte lite grann i alla fall. "Beställ något som gör dig lite glad", sa Alexander innan han tog den sura citronen under armen och gick på promenad.
Inga sura miner här inte!
Hänget med gänget. Blir alltid glad av att se dem skratta tillsammans.
Lunchen idag - buffelmozzarella med de godaste tomaterna.
Såhär på kvällskvisten känner jag mig bättre. Jag är otroligt glad och tacksam över att jag oftast bara har EN helvetesdag i månaden. Den dagen kan man dock lika gärna sova bort. Men inte när man är i Spanien!

Kommentera

Publiceras ej