Det blir en snabb uppdatering med bilder för det är sent och jag måste sova. Men vi är framme i mitt älskade Marbella och jag MÅR SOM EN PRINSESSA.

Jag åkte ensam med båda killarna igår, en flygresa på fyra timmar och trettio minuter. Man kan säga att det gick väldigt bra men det var en prövning. Jag klarade det men inte så sugen på att göra om det... Här leker Ludwig av sig på Arlanda innan det var dags för boarding.
Killarna skötte sig ändå exemplarisk måste jag säga. Givet respektive ålder. En elvamånaders bebis hoppar upp och ner i sin mammas knä samt petar in fingrar i mun och ögon, så är det bara. En fyraåring kan inte hålla sig utan måste hen bajsa så måste hen, så är det bara.
Tips till alla ensamflygande med barn! Checka in dig på fönsterplats och gångplats, gärna långt bak i flygplanet där ingen vill sitta. Har du tur och planet inte är fullt så blir det ledigt i mitten (vem checkar in sig där liksom?). Kolla vilken flax vi hade! Ludwig fick ett eget säte vilket var räddningen skulle jag säga.
Äntligen på la playa! Den här gottegrisen har sörplat i sig det mesta idag.
Och den här verkar trivas i Marbella. Man är ju lite nervös att han inte ska gilla mammas favoritställe...
Resan började såklart med gambas pil-pil. Extra hot tror jag minsann att de var idag, både jag och svärmor satt och flämtade och hostade om vartannat.
Farmor med stil i hamnen på kvällskvisten.
Idag blev det middag ute på en ny, italiensk restaurang. Piccolo hette den visst och var både god och prisvärd för att ligga i hamnen.
Den här killen var med i matchen ända till klockan 22.30 eftersom han tagit powernap på stranden. Nu blir det dock sova för hela familjen! Buenas noches!

Kommentera

Publiceras ej