Igår åkte vi till favoritstället alla kategorier; El Ancla beachclub. Det blev en heldag i sol och pool och båda killarna verkade njuta av högsommarvärmen. Det blir nog fler besök här trots att personalen är jäkligt otrevliga. Det finns framför allt en kille, typ badvakt men han tror att han är FBI, som skäller på barnen hela tiden. Minsta boll eller plaskande så är han där med sitt pekfinger. Stackars Theodor är lite rädd för honom. Om bara han kunde säga upp sig (har jobbat där i flera år) så vore stället tio poäng. Notera att de har "kids lounge"mm så det är verkligen välkommet att ha med sig barn, annars hade jag kanske förstått alla förmaningar.


Klockan tio öppnar det och klockan tio var vi där. Alltid först haha.
Ludwig chillade, åt och badade om vartannat. OBS jag låter honom inte äta på ett helt äpple, men han tyckte det var kul att testa.

Imorse tog jag på mig löparskorna och promenerade längs med stranden. Ludwig som vaknade i ottan fick hänga på i pyjamas och allt. Vyn över soluppgången är oslagbar.

Hepp. Gick en timme och det var inga problem med liten. Han kollade hundar och spanska gubbar hela vägen.

Nu är det lunchdags och jag har tagit med mig Ludwig hem till lägenheten medan Theodor stannade med farmor på stranden. Skönt att komma in en stund och svalka sig (säkert 30 grader på stranden idag) samt äta lunch inomhus. Snart är det dags att hämta Alexander på busstationen. 

Visst är han gullig med fräknar/sand på näsan?

Kommentera

Publiceras ej